Kahramanmaraş-Gaziantep Otoyolunda Tır Yangını
Kahramanmaraş-Gaziantep Otoyolunda Tır Yangını
Kahramanmaraş-Gaziantep (Narlı) otoyolunda seyir halindeki bir tırda çıkan yangın, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı.
Kahramanmaraş-Gaziantep (Narlı) otoyolunda seyir halindeki bir tırda çıkan yangın, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı.
Edinilen bilgiye göre, tırın teker kısmında başlayan yangın kısa sürede büyüyerek yol kenarındaki kuru otlara sıçradı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, yangının çevredeki alanlara yayılmasını önlemek için yoğun çalışma yürüttü.

Ekiplerin zamanında müdahalesi sayesinde hem tırdaki yangın söndürüldü hem de alevlerin geniş bir alana yayılması engellendi. Olayda can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, tırda maddi hasar meydana geldi.
Yetkililer, özellikle yaz aylarında araçlarda meydana gelebilecek mekanik arızalar ve aşırı ısınan lastiklerin yangın riskini artırdığına dikkat çekerek sürücülere araç bakımlarını düzenli yaptırmaları konusunda uyarıda bulundu.

K.Maraş HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
