Kahramanmaraş’ta Veda ve Teşekkür Günü: Görev Yeri Değişen Mülki İdare Amirleri Onurlandırıldı
Kahramanmaraş’ta Veda ve Teşekkür Günü: Görev Yeri Değişen Mülki İdare Amirleri Onurlandırıldı
Kahramanmaraş’ta Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen vali yardımcısı ve kaymakamlar için anlamlı bir veda programı düzenlendi. Kahramanmaraş Valisi Mükerrem Ünlüer’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programda, şehre hizmet eden mülki idare amirlerine teşekkür edilirken yeni görev yerlerinde başarı dilekleri iletildi.
Kahramanmaraş’ta Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen vali yardımcısı ve kaymakamlar için anlamlı bir veda programı düzenlendi. Kahramanmaraş Valisi Mükerrem Ünlüer’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programda, şehre hizmet eden mülki idare amirlerine teşekkür edilirken yeni görev yerlerinde başarı dilekleri iletildi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla Resmî Gazete’de yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında Kahramanmaraş’ta 1 vali yardımcısı ile 5 kaymakamın görev yeri değişmişti. Yeni görevlerine başlamaya hazırlanan mülki idare amirleri için düzenlenen veda programı, duygu dolu anlara sahne oldu.

Programda konuşan Vali Mükerrem Ünlüer, 6 Şubat depremlerinin ardından yürütülen yeniden ihya ve inşa sürecinde mülki idare amirlerinin büyük özveriyle görev yaptığını belirterek, “Cumhuriyet Başsavcımız, Büyükşehir Belediye Başkanımız, ilçe belediye başkanlarımız ve tüm kurumlarımızla güçlü bir koordinasyon içerisinde çalıştık. Kahramanmaraş’ın yeniden ayağa kalkmasında birlik ve beraberlik ruhu en büyük gücümüz oldu. Şehrimize kattıkları değer ve özverili çalışmaları için kendilerine teşekkür ediyor, yeni görev yerlerinde üstün başarılar diliyorum.” dedi.

Programın sonunda Vali Ünlüer, görev yerleri değişen vali yardımcısı ve kaymakamlara Kahramanmaraş’a sundukları hizmetlerden dolayı başarı belgesi takdim ederek emekleri için teşekkür etti.

K.Maraş HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
