Dulkadiroğlu’nda Eğitime Güç Veren Değerlendirme Buluşması
Dulkadiroğlu’nda Eğitime Güç Veren Değerlendirme Buluşması
Dulkadiroğlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde görev yapan okul müdürleri, yeni göreve başlayan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Akküncü başkanlığında düzenlenen değerlendirme toplantısında bir araya geldi. Dulkadiroğlu Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Çok Amaçlı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, önceki İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Mart ile ilçe şube müdürleri de katıldı.
Dulkadiroğlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde görev yapan okul müdürleri, yeni göreve başlayan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Akküncü başkanlığında düzenlenen değerlendirme toplantısında bir araya geldi. Dulkadiroğlu Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Çok Amaçlı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, önceki İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Mart ile ilçe şube müdürleri de katıldı.
Yoğun katılımla gerçekleşen toplantıda eğitim öğretim faaliyetleri, okulların mevcut durumu, yeni döneme ilişkin hedefler ve Dulkadiroğlu’nda eğitimin daha ileri seviyeye taşınmasına yönelik çalışmalar ele alındı.
AKKÜNCÜ: “EĞİTİMDE ORTAK AKIL VE İŞ BİRLİĞİYLE YOLUMUZA DEVAM EDECEĞİZ”
Toplantıda konuşan Dulkadiroğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Akküncü, ilçede bugüne kadar yapılan hizmetlerin önemine vurgu yaparak önceki İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Mart’a teşekkür etti.
Akküncü, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:
“Dulkadiroğlu’nda eğitim alanında önemli çalışmalara imza atan Sayın Hüseyin Mart müdürümüze emekleri ve katkıları için teşekkür ediyorum. Bizler de devraldığımız bu bayrağı daha ileriye taşımak için tüm eğitim paydaşlarımızla birlikte çalışacağız. Eğitim, ekip işi ve gönül işidir. Okul müdürlerimiz, öğretmenlerimiz ve tüm eğitim camiamızla ortak akıl ve istişare kültürü içerisinde hareket ederek öğrencilerimizin geleceği için gayret göstereceğiz.”

HÜSEYİN MART’TAN VEDA VE HELALLİK MESAJI
Önceki İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Mart ise yaptığı konuşmada, Dulkadiroğlu’nda görev yapmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek okul müdürlerine teşekkür etti.
Ahmet Akküncü’nün eğitim alanındaki bilgi ve tecrübesine dikkat çeken Mart, “Ahmet Akküncü müdürümüzün eğitim yöneticiliği konusunda önemli bir birikimi ve deneyimi bulunmaktadır. Dulkadiroğlu eğitimine değerli katkılar sunacağına yürekten inanıyorum. Görev yaptığım süre boyunca birlikte çalıştığımız tüm okul müdürlerimize, şube müdürlerimize ve eğitim camiamıza teşekkür ediyorum. Eğer istemeden kırdığımız, üzdüğümüz kimseler olduysa haklarını helal etmelerini rica ediyorum. Benim de herkese hakkım helaldir” ifadelerini kullandı.

ÇİÇEK TAKDİMİYLE SONA ERDİ
Samimi ve duygu dolu anların yaşandığı toplantı, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasının ardından çiçek takdimi ile sona erdi. Programda okul müdürleri, ilçe eğitimine sunduğu hizmetlerden dolayı Hüseyin Mart’a teşekkür ederken, yeni İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Akküncü’ye de görevinde başarı dileklerini iletti.
Dulkadiroğlu eğitim camiasını bir araya getiren toplantı, birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği anlamlı bir buluşma olarak hafızalarda yer aldı.
Haber: Oğuz Karakoç

K.Maraş HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
