İnşaat Mühendisleri Odası Kahramanmaraş Temsilciliği’nde Güven Tazeledi
İnşaat Mühendisleri Odası Kahramanmaraş Temsilciliği’nde Güven Tazeledi
Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği (TMMOB) İnşaat Mühendisleri Odası Kahramanmaraş Temsilciliği’nde yönetim kurulu seçimleri gerçekleştirildi. Oda hizmet binasında yapılan seçimlerde üyeler sandık başına giderken, tek listeyle gidilen seçimde mevcut Başkan Uygar Gündeşli yeniden göreve seçilerek güven tazeledi.
Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği (TMMOB) İnşaat Mühendisleri Odası Kahramanmaraş Temsilciliği’nde yönetim kurulu seçimleri gerçekleştirildi. Oda hizmet binasında yapılan seçimlerde üyeler sandık başına giderken, tek listeyle gidilen seçimde mevcut Başkan Uygar Gündeşli yeniden göreve seçilerek güven tazeledi.
Meslektaşlarının yoğun ilgi gösterdiği seçimlerde, inşaat mühendisleri yeni dönem yönetimini belirlemek için oy kullandı. Üyelerin desteğini alan Uygar Gündeşli, bir dönem daha İnşaat Mühendisleri Odası Kahramanmaraş Temsilciliği görevini yürütmeye hak kazandı.
Seçimlerin ardından değerlendirmelerde bulunan Başkan Uygar Gündeşli, kendisine yeniden görev tevdi eden tüm üyelere teşekkür ederek, yeni dönemde de mesleğin gelişimi, meslektaşların hak ve menfaatlerinin korunması ile Kahramanmaraş’ın güvenli ve sağlıklı yapılaşmasına katkı sunacak çalışmaları sürdüreceklerini ifade etti.
Seçimlere oda üyesi olan AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Ömer Oruç Bilal Debgici de katılarak oyunu kullandı. Debgici, seçimlerin hayırlı olması temennisinde bulunarak yeniden başkanlığa seçilen Uygar Gündeşli ve yönetim kurulunu tebrik etti.
Gerçekleştirilen seçimlerle birlikte İnşaat Mühendisleri Odası Kahramanmaraş Temsilciliği’nde yeni dönem resmen başlarken, üyeler birlik ve beraberlik mesajları verdi.
K.Maraş HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
