Kahramanmaraş, Çinli turizm profesyonellerine tanıtıldı


Türkiye’nin kültürel zenginliğini uluslararası alanda tanıtmak amacıyla hazırlanan info tur programı çerçevesinde Çin’den gelen turizm temsilcileri, Kahramanmaraş’ın tarihî ve doğal değerleriyle buluşturuldu.

KAHRAMANMARAŞ’IN TARİHİ VE KÜLTÜREL ZENGİNLİKLERİ TANITILDI

Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın desteğiyle düzenlenen tanıtım gezisinin Kahramanmaraş ayağında, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından hazırlanan özel program kapsamında kente gelen Çinli acente yetkililerine, şehrin dört bir yanı kapsamlı bir şekilde tanıtıldı.

Ziyaret programında; Dulkadiroğlu ve Kapalıçarşı gibi tarihi bölgeler, yöresel mutfak deneyimi, geleneksel el sanatları, müzeler, doğal güzellikler ve konaklama olanakları öne çıkarıldı. Katılımcılar, hem gastronomik hem de kültürel deneyimler ile Kahramanmaraş’ın turizm potansiyeline yakından tanıklık etti.

TURİZMDE ULUSLARARASI İŞ BİRLİĞİ GÜÇLENİYOR

Çinli tur operatörlerinin bölgeye ilgisini artırmayı hedefleyen bu organizasyon, sadece destinasyon tanıtımıyla sınırlı kalmayıp, karşılıklı iş birliği olanaklarını da değerlendirme fırsatı sundu. Katılımcılar, Kahramanmaraş’ın özellikle kültür ve doğa turizmi açısından büyük potansiyele sahip olduğunu vurguladı.

MÜDÜR YILDIZ, “KAHRAMANMARAŞ’I DÜNYAYA AÇMAKTA KARARLIYIZ”

Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Kahramanmaraş İl Kültür ve Turizm Müdürü Eshabil Yıldız, şu ifadeleri kullandı:

“Kahramanmaraş, hem tarihi hem de doğal dokusuyla Anadolu’nun en kadim şehirlerinden biri. Bizler bu potansiyeli yalnızca ulusal düzeyde değil, uluslararası platformda da görünür kılmak için çalışıyoruz. Çinli seyahat acentelerinin şehrimizi yerinde görmeleri, yeni turizm iş birlikleri için önemli bir adımdır. Tanıtım faaliyetlerimiz artarak devam edecek.”


ULUSLARARASI TANITIM ÇALIŞMALARI SÜRECEK

Kahramanmaraş’ın yurt dışı turizm pazarlarında daha fazla yer alması adına başlatılan çalışmaların sadece bu organizasyonla sınırlı kalmayacağı belirtildi. İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü öncülüğünde, farklı ülkelere yönelik info turlar ve dijital tanıtım projeleriyle şehir tanıtımının çok yönlü olarak devam ettirilmesi hedefleniyor.